czwartek, 12 września 2019

Tatry

Tym razem zdjęcie pocztówki zrobione telefonem. To dlatego, że chodzi o kartkę 3D i nie da się jej ładnie zeskanować. To moja druga tego typu pocztówka. Pierwszą można zobaczyć poniżej.
A mapa (naprawdę ładna) pokazuje pasmo Tatr i jego najbliższe okolice, zarówno po stronie polskiej jak i słowackiej.
Pocztówka wydana przez Georelief.
Kartkę otrzymałem od Beaty, i nie była to pierwsza pocztówka od Niej. Beatko, dziękuję !


Poniżej pierwsza moja pocztówka 3D, przedstawiająca Jurę Szwabską. Jakość zdjęcia jest gorsza bo pocztówka jest już zafoliowana w albumie.


5 komentarzy:

  1. Wygląda, jakby była wypukła :) jak góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak w podstawówce mapę Polski 3D przyniosła nauczycielka geografii. To było coś! :D
    A z taką pocztówką jeszcze się nie spotkałam.
    Romanie, proszę byś podał linka do wcześniejszej mapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także pamiętam taką mapę Tatr z lekcji geografii.

    OdpowiedzUsuń