sobota, 22 czerwca 2019

Mała Fatra

To moja kolejna pocztówka z mapą słowackiej Małej Fatry. Jest to pasmo górskie położone w północnej Słowacji a wchodzące w skład Karpat Zachodnich. Najwyższy szczyt to Velky Krywań wznoszący się na 1709 m n.p.m. Piękne widoki, dobrze utrzymane szlaki, dobra baza noclegowa a kolejką gondolową można wjechać praktycznie na samą główną grań. Prowadzi po niej czerwony, słynący z pięknych widoków szlak. Dobrą bazą wypadową jest Terchova i Vratna. Mam szczęście mieszkać dość blisko tego rejonu Słowacji i podziwiać jego uroki. Polecam wszystkim.
Pocztówkę (zresztą nie pierwszą) otrzymałem od Beaty, bardzo miłej sąsiadki, lubianej przez nas (Żonę i mnie). Dziękuję.


2 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu śledzę Twój blog i nie miałem pojęcia,że wydaje się tyle ciekawych pocztówek-map. Fajny pomysł na hobby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mnie to hobby cieszy :)

    OdpowiedzUsuń