wtorek, 10 grudnia 2019

Karen i Luksemburg

Dwie urocze pocztówki z mapami Luksemburga. To znane europejskie księstwo graniczy  z Francją, Belgią i Niemcami. Państwo to odwiedzane jest licznie przez turystów, którzy zwiedzają głównie Stolicę, dolinę rzeki Mozeli oraz Ardeny.
A teraz kilka słów o Karen od której otrzymałem te pocztówki. Mam szczęście do osób, które poszukują dla mnie pocztówek z mapami. Jedną z nich jest Karen. Życzę wszystkim tak solidnej, uczynnej i rzetelnej osoby jak Ona, bo wtedy wymiana pocztówek to przyjemność !


piękna mapowa pocztówka

Od 2015 roku Luksemburg podzielony jest administracyjnie na 12 kantonów. I ta pocztówka to prezentuje.

kantony i ich herby 

1 komentarz:

  1. Świetne wszystkie 4 widokówki z Luksemburga.
    Najbardziej przypadła mi do gustu ta z podziałem administracyjnym i z herbami kantonów :)

    OdpowiedzUsuń