sobota, 16 listopada 2019

Łaba, winnice i Drezno

Pierwsza z tych bardzo ładnych pocztówek prezentuje trasę rowerową wzdłuż rzeki Łaby. Jest jedną  z najpopularniejszych tras rowerowych w Niemczech. Prowadzi praktycznie od źródeł rzeki do jej ujścia.
To typowy przykład pocztówki z mapą, dzięki której poznajemy nowe miejsca. Ja tej trasy nie znałem, a ponieważ jestem miłośnikiem rowerowych wędrówek, zwróciła moją uwagę. Mocno mnie zainteresowała.


Poniżej pocztówka z "winną trasą" w niemieckiej Saskiej Szwajcarii. Ta prowadzi z Pirny do Miśni. Trasa nie ma klasycznej orientacji północnej. Prowadzi wzdłuż rzeki Łaby.


Pocztówki od Matthiasa. Dzięki.

5 komentarzy:

  1. Życzę Ci, abyś miał kiedyś okazję przejechać rowerem chociaż kawałek tej trasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem w kilku miejscach w tym regionie 4 lata i bardzo mi sie podobało. A Niemcom podobał się mój samochód FSO Polonez :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest też bardzo ciekawa trasa rowerowa wzdłuż Dunaju z Linzu do Wiednia. Jest łatwa bo jest 'z górki'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, w przyszłym roku tam się wybieram :)

      Usuń
  4. Mam taką samą pocztówke i byłem w okolicy (Drezno, Radebeul).

    OdpowiedzUsuń