niedziela, 8 grudnia 2019

Tam gdzie moje serce, czyli Szkocja

Miałem okazję czterokrotnie wypoczywać w Szkocji i poznawać jej piękne okolice. Pierwsza pocztówka to mapa wyspy Bute. Dwa lata temu pokonując prawie stu kilometrową rowerową trasę "Pięciu promów" (sam ją nazwałem) przejechałem wyspę Bute od miasta Rothesay do Rhubodach. Piękna okolica, malownicza wycieczka.


Poniższa pocztówka prezentuje zachodnie wybrzeże Szkocji na odcinku od Largs do Kyle of Lochalsh. Tak się składa, że byłem we wszystkich miejscach pokazanych na zdjęciach tej ładnej kartki. Naprzeciwko monumentu w Glenfinnan, znajduje się słynny wiadukt kolejowy po którym jeździł pociąg wiozący między innymi filmowego Harry'ego Pottera.


Obie pocztówki otrzymałem od Anne.

4 komentarze:

  1. Pięknie nazwałeś tego posta! I zazdroszczę rowerowej kondycji! Karteczki świetne, jak zawsze.

    A ja jeszcze nie byłam w Szkocji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkocja kojarzy mi się z romantycznymi powieściami W. Scotta i Scotch whisky:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię whisky. Miałem okazję zwiedzić dwie destylarnie.

      Usuń