środa, 6 listopada 2019

Minął rok

Równo rok temu zamieściłem pierwszego posta na moim skromnym blogu. Minęło 12 miesięcy a ja poznałem sporo bardzo ciekawych i bardzo solidnych osób, miłośników różnego rodzaju pocztówek. Pisząc solidnych mam na uwadze chęć, ciągłość i uczciwość w dokonywaniu wymiany kartek. Miałem sporą przerwę w pozyskiwaniu nowych mapowych pocztówek, jednak od pewnego czasu znowu mnie to cieszy. Nie wiem jak długo wytrwam w kontynuowaniu wpisów do bloga, ale poznanie wspomnianych wyżej osób będzie mnie zapewne mobilizować.
Wielką przyjemność sprawia mi również śledzenie blogów innych miłośników pocztówek. Blogów pełnych bardzo ciekawych postów, z których wiele można się dowiedzieć.
Moi mili pasjonaci pocztówek jeśli znacie adresy blogów pocztówkowych, proszę napiszcie mi o tym.
Z okazji rocznicy przypominam moją pierwszą polską pocztówkę z mapą: Szczyrk i jego okolice.
Ten rozwijający się ośrodek turystyki narciarskiej i pieszej znajduje się kilkanaście kilometrów od miejsca mojego zamieszkania.

... dawno temu

6 komentarzy:

  1. Romanie, Twój blog to przykład najwyższej jakości i dbałości o szczegóły opisu prezentowanych kartek! Dzięki niemu w ogóle zwróciłem uwagę na pocztówki-mapy. Owszem, zawsze były, ale jakoś "nie widziałem" tej mapy. Zresztą z upływem lat w zbieraniu, gust się zmienia i zaczyna się szukac czegoś szczególnego, innego, nowego, ciekawszego, specjalnego, oryginalnego... *nieporzebne skreślić.
    Mam nadzieję,że idea bedzie kontunuowana.
    Co do polecanych blogów, chciałbym zwrócić uwagę na polsko-białoruski blog kolegi Igara z Mińska, który "zaopatruje" mój blog o Białorusi we wspaniałe kartki i znaczki.
    https://stahava.blogspot.com/
    Powoli Igar staje się wspólnym znajomym, co wielce cieszy.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa ! Zbyt pochlebne ale cieszą. Dzięki też za adres bloga. Tylko białoruskiego nie znam :(

      Usuń
  2. Marcin napisał to wszystko pod czym mogę się z przyjemnością podpisać co niniejszym czynię!
    Również niespecjalnie zwracałam uwagę na pocztówki mapowe, ale teraz to się zmieniło. Z zaangażowaniem wyszukuję dla Ciebie nowe kartki, z nadzieją że ich nie masz w swojej bogatej kolekcji.
    Roman, TWÓJ BLOG JEST NIEZWYKŁY!
    Mam nadzieję, że będziesz tu jeszcze długo, wszak wciąż pojawiają się nowe pocztówki i nowe kontakty :)

    Do zobaczenia w kolejnych postach!


    OdpowiedzUsuń
  3. Zażenowany, bardzo dziękuję. Dzięki też za poszukiwanie mapowych pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku! Życzę Ci Romanie wytrwałości w prowadzeniu bloga oraz samych wspaniałych pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog,interesujący temat.Gdy spotkam na swojej drodze pocztówkową mapę otrzymasz ją ode mnie.Dużo zdrowia i szczęścia.

    OdpowiedzUsuń