poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Somerset

Somerset to hrabstwo metropolitalne w południowo-zachodniej Anglii. To rejon typowo rolniczy z poważnie rozwiniętym przemysłem spożywczym. To poważny producent cydru i soków owocowych.
Atrakcje turystyczne to: piękne Bath z łaźniami rzymskimi, wrzosowiska w parku narodowym Exmoor, katedra w Weels czy krasowa jaskinia w Wookey Hole.
Pocztówkę otrzymałem od niezawodnej Karen, a wydana jest przez National Trust, brytyjską organizację zajmującą się ochroną zabytków i przyrody. Mam już dwie pocztówki przez nich wydane.



3 komentarze:

  1. Obfituje w architekturę, która w Anglii bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ja podobną podziwiam w Szkocji, w której bywam.

      Usuń
  2. Ciekawa mapka, może służyć jako informator turystyczny do tego hrabstwa.

    OdpowiedzUsuń