czwartek, 7 lutego 2019

Hrabstwo na pocztówce

W ramach "postcrossingu" dotarła do mnie pocztówka pokazujaca mapę jednego z amerykańskich hrabstw. Kartki z mapami poszczegolnych stanów wydawane są czesto, mam zresztą ich komplet. Jednak pocztówki z mapami hrabstw są rzadkością. Co prawda może być tak, że są one wydawane dość często a do mnie po prostu nie docierają. Możliwe że czas to wyjaśni.
Kartka, która do mnie właśnie dotarła przedstawia mapę hrabstwa (angielskie county) Washington w południowo-wschodniej części stanu Maine. Stolicą hrabstwa jest miasteczko Machias.
Mam jeszcze jedną kartkę z mapą innego hrabstwa. Będzie można ją zobaczyć gdy w opracowywaniu pocztówek poszczególnych państw dojdę do opisu pocztówek z USA.

hrabstwo w USA to odpowiednik polskiego powiatu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz