czwartek, 8 listopada 2018

Słowenia

Pozwolę sobie cofnąć się o kilka tygodni. Dostałem wtedy list od miłej pani ze Słowenii z kilkoma pocztówkami. Oczywiście na każdej z nich jest mapa. Ładne i cieszą bo niewiele mam pocztówek z tego kraju w swojej kolekcji.
Oto one:





rzadko spotykana kolista forma pocztówki z mapą





Od roku dzięki serwisowi społecznościowemu "Postcrossing" mam szansę otrzymywać pocztówki z mapami od wybranych losowo hobbystów i nawiązywać bezpośrednie kontakty z osobami zbierającymi podobne pocztówki. Piszę: szansę, bo nie ma pewności że wylosowana osoba wyśle pocztówkę z mapą. Pomimo tego to bardzo cenny i dobrze określony projekt. Brawa dla pomysłodawców.
Tak szczerze mówiąc to poza pewną (mimo wszystko, dość wąską) grupą bliskich i znajomych, którzy są tak mili i zdobywają dla mnie pocztówki, zdecydowaną ich większość pozyskałem dzięki kontaktom odnalezionym w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz